Back for awhile

16:33

Assalamualaikum and holla ebelibady !

I'm backk ! yehaaaaaaaa

Image result for anime happy gif tumblr

Its been a long time tak update blog. Sangat-sangat lama ken ? Bukan je tak sempat hapdate, nak blogwalking pon tak sempat huhu (gaya macam aku sorang je yang busy *mata ke atas)

Oh yaaa let me tell you apa yang aku dah buat selama hilangkan diri ni hehe.  Nak tahu takk, sebenarnya aku dah jadi mahasiswi sekarang haha. Alhamdulillah, dah start daftar awal bulan 6 haritu. And yeahh i baru habis mid-term tau ! So far so good, everything went well cuma tak boleh move on dari homesick melampau sampai tahap tak lalu makan hmm.

Image result for stay strong quotes

Walaupun aku homesick teruk tapi tetap tak balik rumah. Ummi bagi je balik cumanya aku yang tanak. Mesti pelik ken, dah homesick tapi tanak balik rumah haha. Twu tak sejak duduk sini aku dah mula suka hiking! so everytime aku rasa free and ada orang ajak hiking aku pon join la and till now baru sempat hiking Bukit Gasing dan Broga !!!!  wewewewewe . Lepas ni kitorang plan nak pergi Tabur pulak, in September mybe and i'm so so soooo excited for that. Lagipon, Tabur dengan UIA pon takde la jauh sangat ken ? hehe .





Till then , Adios 




You Might Also Like

0 comments

Lets Chat !